PATH OF 100 MONKEYS






Brit tovert "Frankensteinvis" uit het water
Daily Telegraph
di 29/05/2012 - 07:48Voor de 53-jarige Brit Mark Sawyer uit Cambridge zal zijn laatste vispartij er eentje zijn om niet snel te vergeten. Uit het meer van Magpie toverde de man een vis die hij de naam "Frankenstein" heeft gegeven. "Ik vis al tientallen jaren, maar dit monster heb ik nog nooit gezien."
Toen Sawyer de vis uit het water haalde, viel het hem niet onmiddellijk op dat zijn vangst uitzonderlijk was. "Eigenlijk dacht ik eerst dat het om een gewone bruine goudvis ging", bekent de man in de Daily Telegraph. Maar toen hij de vis aan een nauwkeurige inspectie onderwierp, zag hij dat er iets niet klopte. "Zijn kop deed me denken aan een karper, zijn lijf aan een brasem en zijn staart aan die van een gewone goudvis. Neen, zoiets heb ik in al die jaren nooit eerder gezien."