PATH OF 100 MONKEYS






TRUCJE


Rutte en Samsom zitten bij de koningin op een diner.
Zegt Rutte tegen Samsom: "Moet je zien wat mooi gouden bestek ze hier hebben. Daar wil ik wel een lepel van mee naar huis nemen."
En hij pakt een lepel en stopt hem in z'n binnenzak.
Samsom denkt: "Zo één wil ik ook wel hebben." Hij pakt een lepel, maar tikt per ongeluk tegen z'n kopje aan. "Oh, Samsom wil wat zeggen," zegt de koningin.
"Nou," zegt Samsom, "ik vind het zo fijn dat we hier met z'n allen zijn en ik vind het een goed idee dat u ons heeft uitgenodigd."
En hij gaat weer zitten, maar wil toch graag zo'n lepel hebben. Dus na vijf minuten probeert hij het weer.
Maar weer tegen het kopje. "Samsom wil weer wat zeggen," zegt koningin Beatrix. "Nou, eigenlijk wil ik een trucje laten zien," zegt Samsom. "Kijk, ik heb hier een gouden lepel, die stop ik in m'n binnenzak, en haal 'm er bij Rutte weer uit."