PATH OF 100 MONKEYS






Lady Gaga: mijn jeugd ligt in het water door Sandy

Reageer
Lady Gaga vindt het verschrikkelijk wat de storm Sandy met New York heeft gedaan. De zangeres, die opgroeide in de Amerikaanse stad, zag New York als haar houvast en dat is ze voor haar gevoel nu kwijt. "Mijn jeugd ligt in het water."
"Ik weet niet wat ik met mijn gevoelens moet", schrijft Gaga op haar weblog. "Ik weet dat het goedkomt en ik snap ook niet waarom ik me zo verdrietig voel. Misschien is het heimwee."
De ontdane Gaga betuigt ook haar medeleven op haar blog. "Ik ben erg verdrietig en erg ingetogen vandaag. Ik sta stil bij alle slachtoffers van Sandy."
Niet alleen Lady Gaga is 'getroffen' door superstorm Sandy, die maandag een ravage aanrichtte in het oostelijk deel van de Verenigde Staten. Het ouderlijk huis van Lindsay Lohan heeft veel schade opgelopen. Op het optrekje in New York, waar Lindsays moeder Dina woont, viel een boom.