PATH OF 100 MONKEYS







     

David 'Baywatch' Hasselhoff bang voor water

David Hasselhoff is bang voor water sinds zijn rol als strandwacht Mitch Buchannon in de tv-serie Baywatch. Dat onthulde de 60-jarige acteur in de Britse krant Daily Mirror.

“Ik haat zwemmen. Ik ben bang voor water. Ik denk dat het te maken heeft met de vele uren die ik doorbracht in de koude, wilde golven tijdens de opnames van Baywatch”, verklaart The Hoff. “Maar, als ik iemand zie verdrinken, duik ik er wel in. Alhoewel, ik stuur iemand anders er wel in. Ik doe vervolgens wel de reanimatie. Dat is meer mijn ding.”
David onthulde tevens dat hij en zijn vriendin Hayley Roberts overwegen om zich in het Verenigd Koninkrijk te vestigen. Het stel heeft al een bod uitgebracht op een huis. “We waren onlangs in de Cotswolds voor haar verjaardag en we waren op slag verliefd. We hebben enkele huizen bekeken en hebben geboden op een pand in het plaatsje Broadway. Ik heb het stiekem al omgedoopt tot Hoffway.”