PATH OF 100 MONKEYS






Complot ontdekt?


Heeft U gemerkt dat de trappen elke dag steiler worden?

Deze afbeelding is mogelijk auteursrechtelijk beschermd


De boodschappen worden steeds zwaarder en de afstanden steeds groter. Gisteren ging ik de deur uit en was verbaasd over hoe lang onze straat is geworden. De zwaartekracht is de laatste dertig jaar ook al toegenomen. Ik merk het vooral bij het opstaan vanaf de bank. De mensen houden steeds minder rekening met elkaar, zeker de jongeren. Ze fluisteren de hele tijd. Als je ze vraagt luider te spreken, herhalen ze de stille boodschap met alleen hun lippen. Wat denken ze wel,
dat ik misschien een liplezer ben?

Ze zijn ook wezenlijk jonger dan ik was in die leeftijd. Aan de andere kant zien mensen van mijn leeftijd er een stuk ouder uit dan ik zelf. Onlangs zag ik een oude bekende en die is zo oud geworden dat zij mij niet meer herkende. En volgens mij zijn ook de spiegels niet meer zoals ze vroeger waren. Ook de kledingfabrikanten maken er maar een potje van. Waarom is de spijkerbroeken maat 34 of 36, in gewone confectie ineens 56 of 58? Denken ze dat niemand het merkt?

Ik wilde iemand bellen om te vertellen wat er allemaal rond ons heen gebeurt. Zelfs de KPN zit in het complot. Ze maken de cijfers en letters in het telefoonboek zo klein dat niemand ooit meer een nummer kan vinden. Het enige wat ik nog kan doen, is deze boodschap aan U door te geven: We zijn aangevallen.

Er  moet hoog nodig iets beslissends gedaan worden, anders zal iedereen deze verschrikkelijke mensontwaardiging moeten ondergaan. Alstublieft, stuur deze boodschap zo snel mogelijk aan iedereen van boven de 50, zoat dit onmenselijk complot gestopt kan worden.

Met zorgelijke groet,
Een 50+

---